Update:
Besteed geen geld of tijd aan het laten werken van de CVF-opstelling op een 2015 3.5. Deze worden niet geleverd met instructies (zou eigenlijk niet nodig moeten zijn) en er is geen technische ondersteuning beschikbaar.
De koppeling aan de passagierszijde die ze leveren, is ofwel te lang of niet scherp genoeg gebogen. De koppeling kan de volledige verbinding met de turbo niet maken zonder te knikken vanwege de nabijheid van de turbo-inlaatpijp.
Je zou de meegeleverde koppeling waarschijnlijk aan de turbokant kunnen afsnijden, maar ik was niet geĂŻnteresseerd in het aanpassen van onderdelen om ze te laten werken...
Ik heb de bestuurderskant niet eens geprobeerd.
Toen dacht ik dat ik de pijpen kon retourneren en gewoon de intercooler kon gebruiken... mislukt. Weer fout.
De BOV-locatie heeft gaten die niet goed overeenkomen met de fabrieksgaten voor de eBov-schroeven. Als je hem ver genoeg draait om ze uit te lijnen, breken de plastic stoppen op de BOV af. Ik verwacht nu dat hij boost lekt...
Als je ook de sluiterkap verwijdert (het lijkt erop dat je dat bijna zou moeten doen), blijft er een opening over tussen de sluiters en de intercooler. De beste manier zou zijn om de kap bij te snijden om de opening te verwijderen en deze op zijn plaats te laten.
Ook passen alle meegeleverde klemmen nauwelijks op de koppelingen, zelfs voordat ze op een pijp zijn geĂŻnstalleerd. Veel succes als je de pijpen eenmaal binnen hebt...
Al met al heb ik een dag verspild met het uit elkaar halen en weer in elkaar zetten van mijn truck in een slechtere staat dan toen ik begon (eBov-schade). Alles is weer ingepakt en wacht op retourlabels.
Verzonden vanaf mijn SM-N976U met Tapatalk