F150 Ecoboost Forum banner

Echte wereld F150 Ecoboost brandstofverbruik

1 reading
1.3M views 2.4K replies 769 participants last post by  JimmyD750  
#1 ·
We weten dus waar deze vrachtwagens op beoordeeld worden vanuit de fabriek, maar wat voor brandstofverbruik heeft u in de echte wereld behaald?

Attachments

#3 ·
Momenteel heb ik een nieuwe Platinum F150 crew in ontvangst genomen die tot op heden slechts 3900 mijl heeft gereden. Hoewel ik de maximale aanhangwagen met 373 versnellingen heb besteld, is de brandstofbesparing op zijn best onregelmatig en slecht, met slechts 13,8/14,5 stad en 17,9 snelweg. Ik zoek iemand met een vergelijkbare aandrijflijn om te bepalen welke mpg ze mogelijk halen.

#4 ·
Momenteel heb ik een nieuwe Platinum F150 crew in ontvangst genomen die tot op heden slechts 3900 mijl heeft gereden. Hoewel ik de maximale aanhangwagen met 373 versnellingen heb besteld, is het brandstofverbruik op zijn best onregelmatig en slecht en levert het slechts 13,8/14,5 stad en 17,9 snelweg. Ik ben op zoek naar iemand met een vergelijkbare aandrijflijn om te bepalen welke mpg ze mogelijk halen.
Ik heb gehoord dat de kilometerstand een stuk beter wordt als je dichter bij de 5000 mijl komt, omdat de motor volledig is ingereden. Ik denk niet dat het iets massiefs is, misschien een halve MPG of zo.

De 373 versnellingen moeten de MPG echter wel schaden :(

Ik laat Dan even reageren, hij heeft er al heel wat mee gesleept.

#7 ·
Ik heb ongeveer 1.800 mijl met de truck gereden en op trip B, die ik niet heb gereset sinds hij van de lopende band rolde, staat 16,2. Dit is een redelijke mix van snelweg- en stadsritten. Ik heb gemerkt dat als ik hem tussen de 60-65 kan houden in plaats van mijn gebruikelijke 75, het aantal kilometers dramatisch toeneemt. Ik weet zeker dat de 3.73's me niet helpen, maar ik zal een beetje brandstofverbruik opofferen voor het sleepvoordeel dat ze bieden.

Attachments

• Like
Reactions: Ole Man Dan
#8 ·
EcoBoost Kilometerstand

Ik heb een Ecoboost met ongeveer 7.000 mijl op de teller. Ik heb het max. trekgewicht pakket met de 3.73 achteras. Ik begon met ongeveer 20 op de snelweg en 15,5 in de stad. Bij ongeveer 2.500 mijl heb ik een 33' - 7.500 lb caravan 250 mijl gesleept en iets meer dan 10 mpg gehaald. Ik heb ook een 20 ft boot gesleept en haal ongeveer 13,5 mpg. Toen ik 5.000 mijl had gereden, daalde de kilometerstand tot onder de 18 op de snelweg en 14 in de stad. Ik heb dezelfde trailer op exact dezelfde route gesleept en 8,2 mpg gehaald. Oh, en de goede kilometerstand is de beste kilometerstand, beide keren rond de 65 mph. Ga je over de 70, dan daalt het echt. Ik kan echter niet klagen over de prestaties, het is alles wat ze adverteerden.

#55 ·
Ik heb een Ecoboost met ongeveer 7.000 mijl op de teller. Ik heb het max. trekgewichtpakket met de 3.73 achteras. Ik begon met ongeveer 20 op de snelweg en 15,5 in de stad. Na ongeveer 2.500 mijl trok ik een 33'-7.500 lb caravan 250 mijl en haalde iets meer dan 10 mpg. Ik heb ook een boot van 20 ft getrokken en haal ongeveer 13,5 mpg. Toen ik 5.000 mijl had gereden, daalde de kilometerstand tot onder de 18 op de snelweg en 14 in de stad. Trok dezelfde aanhanger op exact dezelfde route en haalde 8,2 mpg. Oh en de goede kilometerstand is de beste kilometerstand, beide keren rond de 65 mph. Als je over de 70 gaat, daalt het echt. Kan echter niet klagen over de prestaties, het is alles wat ze adverteerden.
Uw kilometerstand lijkt normaal te zijn, helaas heb ik dat niet ervaren en na verschillende pogingen om diagnoses uit te voeren bij de dealer, ben ik nog steeds een UNHAPPYCAMPER! Stad 13,1 / snelweg 14,7 - gecombineerd 13,2 .... onder belasting met een Lear cabine high cap.

Attachments

#9 ·
Ik heb een FX4 Supercab uit 2011 met 18.000 mijl en een max. trekgewicht. Het brandstofverbruik is sterk afhankelijk van wind en snelheid. Bij 55-65 mph; 16 mpg tegen de wind in, 19-22 met wind mee. Bij 70-75 mph daalt het brandstofverbruik met 2-3 mpg. Afhankelijk van snelheid en wind 10,5 - 12,5 mpg bij het trekken van een boot van 4000 lb. Niet geweldig, maar evenveel vermogen en beter dan de 9 mpg die ik kreeg bij het trekken en 12-13 mpg op de snelweg met een 6.0L GMC uit 2003.

#10 ·
Ik heb een vraag voor iedereen die het weet. Ik krijg morgen voor het eerst mijn ecoboost. Heeft iemand al super premium benzine geprobeerd? Ik kreeg van iemand die er een heeft te horen dat het de benzine mpg echt verbeterde. Heeft iemand anders hetzelfde resultaat gezien?

#11 ·
Ik heb een vraag voor iedereen die het weet. Ik krijg morgen voor het eerst mijn ecoboost. Heeft iemand al super premium benzine geprobeerd? Mij is door iemand die er een heeft verteld. Het verbeterde echt de gas mpg. Heeft iemand anders hetzelfde resultaat gezien?

Attachments

#15 · (Edited)
Ik ben hier net lid geworden en kijk ernaar uit om informatie te delen met de rest van de community.

Mijn resultaten zijn vergelijkbaar met Fisherman met een twee maanden oude Super Cab uit 2013. De mijne is uitgerust met 3,31 versnellingen en haalt gemiddeld 16 +/- lokaal. Eén roadtrip leverde iets meer dan 18 op, maar reed 70-75 in een tegenwind van 20 mph van de rechter voorkant. Heb 24 gezien in rustige omstandigheden bij 60 of minder. De kracht is fantastisch en hij trekt mijn plateauwagen zonder enige moeite. Momenteel staat er iets meer dan 2200 mijl op de teller.

Over het algemeen ben ik blij in vergelijking met de 01 Ram die ik heb ingeruild, die 13+ op de snelweg zou halen bergafwaarts met een stevige rugwind!

#17 ·
Met mijn 87OCT-afstelling, cat-back en 3,15-overbrenging haal ik gemiddeld ongeveer 19 MPG in de stad en op de snelweg, gemengd rijden. Ik ben -heel- voorzichtig en consciëntieus en probeer de beste MPG te halen die ik kan. Ik koop alleen brandstof die niet met ethanol is gemengd, ik denk dat dit een beetje helpt, download de Puregas-app voor je telefoon om er een te vinden.
Mark

Attachments

#18 ·
Vandaag heb ik een snelle rit van en naar Austin gemaakt, ongeveer 180 mijl heen en terug. 19,8 mpg gehaald. Vrachtwagen heeft pas 650 mijl, en ik heb geprobeerd hem te ontzien op deze eerste snelwegrit.
In de stad heb ik maar een rit van 3,5 mijl naar mijn werk, ik haal 14,2 mpg.

#20 ·
Ik heb een 2011 Lariat Super Crew 4x4 met de 3.50 versnellingen en heb nu ongeveer 14.000 mijl op de truck. Op een recente reis van 1400 mijl van Olympia, WA naar Yuma, AZ haalde ik een gemiddelde van 19 mpg. Ik had een behoorlijke lading in de laadbak en reed voornamelijk 70-75 mph. Mijn vorige truck was een 2007 F150, dezelfde versnellingen, etc. met de 5.4l V-8. Ik heb dezelfde reis meerdere keren gemaakt en kwam er nooit boven de 17 mpg. Ik ben ervan overtuigd dat de Ecoboost een geweldig verbruik zal halen, zolang je hem niet te hard laat werken. Ik weet dat ik gemakkelijk 21-22 mpg kan halen op de snelweg als ik onder de 65 mph blijf. Ik ben tot nu toe meer dan tevreden met de truck.

#21 ·
Ik heb een 2012 Super Crew 3.5 4X4 met 5.000 mijl. In de stad haal ik 14,8, maar ik zit ongeveer 10-15 minuten stationair aan het einde van een rit van 12 mijl met stoppen en starten (ik moet elke dag met mijn moeder praten, en de binnenkant van de truck is de stilste plek). Op de snelweg met de cruise control op 65 haal ik een solide 22 en af en toe een zachte 23. Ik heb een tonneau cover op de laadbak gezet, hoewel deze zacht is. Ik heb alleen de goedkope benzine gebruikt. De ene keer dat ik Premium gebruikte, zag ik maar ongeveer 0,2 MPG winst, dus ik weet niet zeker of het de moeite waard is; hoewel ik denk dat ik, als de winter begint, de brandstof een beetje zal upgraden en iets zal toevoegen om het vocht in de brandstof te beheersen.

#23 ·
Voor degenen die zich afvragen of het de moeite waard is om benzine van een hogere kwaliteit te gebruiken, is de beste manier om de kosten per mijl te berekenen. Om dat te doen, vermenigvuldigt u het aantal gekochte gallons met de prijs van de kwaliteit die u net hebt verbruikt. Deel vervolgens het totale bedrag door de gereden kilometers. Dat levert de kosten per mijl op en laat u zien of de extra kilometers de prijs waard zijn.

#28 ·
Ben net terug van een rit van 600 mijl naar Ames en Cedar Rapids, IA. Gemiddeld 19 in totaal. Regen en harde zijwind vrijdagavond hielden het laag, maar een mooie rugwind bracht 23 tussen Ames en Cedar R vanmorgen, rijdend met cruise control 60 op Rt. 30. De hogere snelheidsgebieden trokken het naar net onder de 20 bij 75. Snelheid is zeker een factor. De laatste etappe in Illinois bij 70 kwam uit op 20,2. Net 3100 mijl gereden op de terugweg.

Trouwens, dat is inclusief dingen in de stad en een paar turbo-draaiende banzai-runs met mijn zoon... Zeg het niet tegen papa...

Attachments

#29 ·
Hallo allemaal,
We zijn gisteren gaan shoppen voor een vrachtwagen en hebben uiteindelijk bijna een 2012 Ford 150 super crew short box met de 3.5 Eco boost gekocht. De gearing is geĂĽpgraded naar de 3.55. Enige gedachten over deze overbrengingsverhouding...hoe beĂŻnvloedt dit het slepen en de kilometerstand? Ik zal minder slepen en meer pendelen en vond de bestuurdersstoel uiterst comfortabel, wat belangrijk is aangezien ik een pendel van vier uur heb (een keer per week). Het is een XLT in Oxford White en we hebben onderhandeld tot een prijs van ongeveer $34K na incentives...gedachten? aanbevelingen?
Bedankt...

#30 ·
Hallo allemaal,
We zijn gisteren gaan shoppen voor een vrachtwagen en stonden op het punt een Ford 150 super crew short box uit 2012 te kopen met de 3.5 Eco boost. De gearing is opgewaardeerd naar de 3.55. Enige gedachten over deze overbrengingsverhouding...hoe beĂŻnvloedt dit het slepen en de kilometerstand? Ik zal minder slepen en meer pendelen en vond de bestuurdersstoel uiterst comfortabel, wat belangrijk is omdat ik een pendel van vier uur heb (een keer per week). Het is een XLT in Oxford White en we hebben onderhandeld tot een prijs van ongeveer $34K na incentives...gedachten? aanbevelingen?
Bedankt...
Ik heb een quad cab XLT 4X4 uit 2012, 6 1/2 box, met 3:55's. In de zomer trek ik mijn 25' fifth wheel camper. Ik denk dat het prima gaat, zelfs door moeilijke heuvels en dergelijke met de 3:55's. Ik was bang dat ik de 3:73's had moeten nemen. De beladen camper weegt ongeveer 7300-7500 lbs en ik haal 11,2 mpg als ik hem trek met 65-70 mph. Ik ben ZEER tevreden met mijn aankoop. Leeg haal ik ongeveer 14 in de stad en 19 op de snelweg bij 75 mph.

Attachments

#31 ·
Laten we eerlijk zijn, we zijn allemaal misleid door de kilometerstand op de raamstickers. Kortom, Ford heeft de kilometerstand van deze vrachtwagens totaal overdreven! Ik ben het ermee eens dat het op de snelweg daalt van ongeveer 65. Ik heb nog nooit 20+ mpg gezien. Sleep iets en het beste wat je zult zien is 14 mpg.

#32 ·
Ze bepalen de EPA-classificaties met behulp van 100% benzine in al deze tests. In de echte wereld is 100% benzine moeilijk te vinden, maar als je het kunt vinden en gebruiken, kom je dichter bij de werkelijke classificatie. In de echte wereld vind je meestal benzine met 10% ethanol erin, en dat vermindert je werkelijke kilometerstand met minstens 5%.

Denkt iemand eigenlijk dat ze de EPA-testclassificaties krijgen voor flex-fuelmotoren met E85, op welk merk voertuig dan ook? NEE. Als ze dat zouden doen, zouden de classificaties ongeveer 60% zijn van wat ze nu zijn. Ze gebruiken altijd 100% benzine. Dat zouden ze niet moeten doen.

#34 ·
Ik heb net een King Ranch 4x4 offroad uit 2012 gekocht met trekhaak & aanhangerpakket en 3,73 differentieel. Hij heeft 24.000 mijl op de teller. De sticker op de ruit zegt 15 mpg in de stad / 21 mpg op de snelweg. Ik haal normaal gesproken 16,1 mpg in de stad. Ik reed van Dallas naar Gatlinburg, TN (geen aanhanger/geen lading) en kwam nooit in de buurt van 21 mpg, meer in de buurt van 19 mpg, zelfs bij 65 mph. In de stad gaat het dus goed, maar op de snelweg niet zo.