We weten dus waar deze vrachtwagens op beoordeeld worden vanuit de fabriek, maar wat voor brandstofverbruik heeft u in de echte wereld behaald?
Dat is ongeveer precies wat ik krijg. Ik kan echter niet klagen. Dat is nog steeds veel beter dan onze 6 cilinder Jeep Cherokee en een VEEL betere rit. Het lijkt erop dat de Ford ons roadtripvoertuig is.Voor mij is het ongeveer 14 mpg in de stad en ongeveer 19 op de snelweg bij 70-75.
Ik heb gehoord dat de kilometerstand een stuk beter wordt als je dichter bij de 5000 mijl komt, omdat de motor volledig is ingereden. Ik denk niet dat het iets massiefs is, misschien een halve MPG of zo.Momenteel heb ik een nieuwe Platinum F150 crew in ontvangst genomen die tot op heden slechts 3900 mijl heeft gereden. Hoewel ik de maximale aanhangwagen met 373 versnellingen heb besteld, is het brandstofverbruik op zijn best onregelmatig en slecht en levert het slechts 13,8/14,5 stad en 17,9 snelweg. Ik ben op zoek naar iemand met een vergelijkbare aandrijflijn om te bepalen welke mpg ze mogelijk halen.
Welke as? Welke carrosserie? 4x4? Maximaal aanhangwagengewicht? Grotere spiegels?Ik heb een 2013 hetzelfde trekhaakpakket en reed naar huis na de aankoop van mijn nieuwe truck. De beste MPG US die ik kreeg was 22,2 30 minuten gemiddeld
Uw kilometerstand lijkt normaal te zijn, helaas heb ik dat niet ervaren en na verschillende pogingen om diagnoses uit te voeren bij de dealer, ben ik nog steeds een UNHAPPYCAMPER! Stad 13,1 / snelweg 14,7 - gecombineerd 13,2 .... onder belasting met een Lear cabine high cap.Ik heb een Ecoboost met ongeveer 7.000 mijl op de teller. Ik heb het max. trekgewichtpakket met de 3.73 achteras. Ik begon met ongeveer 20 op de snelweg en 15,5 in de stad. Na ongeveer 2.500 mijl trok ik een 33'-7.500 lb caravan 250 mijl en haalde iets meer dan 10 mpg. Ik heb ook een boot van 20 ft getrokken en haal ongeveer 13,5 mpg. Toen ik 5.000 mijl had gereden, daalde de kilometerstand tot onder de 18 op de snelweg en 14 in de stad. Trok dezelfde aanhanger op exact dezelfde route en haalde 8,2 mpg. Oh en de goede kilometerstand is de beste kilometerstand, beide keren rond de 65 mph. Als je over de 70 gaat, daalt het echt. Kan echter niet klagen over de prestaties, het is alles wat ze adverteerden.
Ik heb een vraag voor iedereen die het weet. Ik krijg morgen voor het eerst mijn ecoboost. Heeft iemand al super premium benzine geprobeerd? Mij is door iemand die er een heeft verteld. Het verbeterde echt de gas mpg. Heeft iemand anders hetzelfde resultaat gezien?
Ik heb een quad cab XLT 4X4 uit 2012, 6 1/2 box, met 3:55's. In de zomer trek ik mijn 25' fifth wheel camper. Ik denk dat het prima gaat, zelfs door moeilijke heuvels en dergelijke met de 3:55's. Ik was bang dat ik de 3:73's had moeten nemen. De beladen camper weegt ongeveer 7300-7500 lbs en ik haal 11,2 mpg als ik hem trek met 65-70 mph. Ik ben ZEER tevreden met mijn aankoop. Leeg haal ik ongeveer 14 in de stad en 19 op de snelweg bij 75 mph.Hallo allemaal,
We zijn gisteren gaan shoppen voor een vrachtwagen en stonden op het punt een Ford 150 super crew short box uit 2012 te kopen met de 3.5 Eco boost. De gearing is opgewaardeerd naar de 3.55. Enige gedachten over deze overbrengingsverhouding...hoe beĂŻnvloedt dit het slepen en de kilometerstand? Ik zal minder slepen en meer pendelen en vond de bestuurdersstoel uiterst comfortabel, wat belangrijk is omdat ik een pendel van vier uur heb (een keer per week). Het is een XLT in Oxford White en we hebben onderhandeld tot een prijs van ongeveer $34K na incentives...gedachten? aanbevelingen?
Bedankt...