F150 Ecoboost Forum banner
21 - 40 of 2,392 Posts
Ik heb een 2012 Super Crew 3.5 4X4 met 5.000 mijl. In de stad haal ik 14,8, maar ik zit ongeveer 10-15 minuten stationair aan het einde van een rit van 12 mijl met stoppen en starten (ik moet elke dag met mijn moeder praten, en de binnenkant van de truck is de stilste plek). Op de snelweg met de cruise control op 65 haal ik een solide 22 en af en toe een zachte 23. Ik heb een tonneau cover op de laadbak gezet, hoewel deze zacht is. Ik heb alleen de goedkope benzine gebruikt. De ene keer dat ik Premium gebruikte, zag ik maar ongeveer 0,2 MPG winst, dus ik weet niet zeker of het de moeite waard is; hoewel ik denk dat ik, als de winter begint, de brandstof een beetje zal upgraden en iets zal toevoegen om het vocht in de brandstof te beheersen.

Voor mij is het ongeveer 14 mpg in de stad en ongeveer 19 op de snelweg bij 70-75.
Dat is ongeveer precies wat ik krijg. Ik kan echter niet klagen. Dat is nog steeds veel beter dan onze 6 cilinder Jeep Cherokee en een VEEL betere rit. Het lijkt erop dat de Ford ons roadtripvoertuig is.

Voor degenen die zich afvragen of het de moeite waard is om benzine van een hogere kwaliteit te gebruiken, is de beste manier om de kosten per mijl te berekenen. Om dat te doen, vermenigvuldigt u het aantal gekochte gallons met de prijs van de kwaliteit die u net hebt verbruikt. Deel vervolgens het totale bedrag door de gereden kilometers. Dat levert de kosten per mijl op en laat u zien of de extra kilometers de prijs waard zijn.

Zaterdag een kap op de vrachtwagen gezet. Gemiddeld 22 op de retourrit van ongeveer 50 mijl. Veel beter op de terugweg met de betere aero. Zal op de hoogte houden.

Voor mij is het ongeveer 14 mpg in de stad en ongeveer 19 op de snelweg bij 70-75.
Ik heb een Race Red FX4 uit 2012 met 1500 mijl op de teller en dit is wat ik tot nu toe zie. Ik ben van plan om een ​​koude luchtinlaat, cat-back en Liverniose-chip erin te zetten. Ik heb ook de harde opvouwbare hoes op de bedbodem geplaatst, wat de brandstof kilometerstand zou moeten helpen.

Discussion starter · #27 ·
22! Wauw, dat is geweldig!

Zaterdag een kap op de vrachtwagen gezet. Gemiddeld 22 op de retourrit van ongeveer 50 mijl. Veel beter op de terugweg met de betere aero. Zal op de hoogte blijven.

Ben net terug van een rit van 600 mijl naar Ames en Cedar Rapids, IA. Gemiddeld 19 in totaal. Regen en harde zijwind vrijdagavond hielden het laag, maar een mooie rugwind bracht 23 tussen Ames en Cedar R vanmorgen, rijdend met cruise control 60 op Rt. 30. De hogere snelheidsgebieden trokken het naar net onder de 20 bij 75. Snelheid is zeker een factor. De laatste etappe in Illinois bij 70 kwam uit op 20,2. Net 3100 mijl gereden op de terugweg.

Trouwens, dat is inclusief dingen in de stad en een paar turbo-draaiende banzai-runs met mijn zoon... Zeg het niet tegen papa...

Attachments

Hallo allemaal,
We zijn gisteren gaan shoppen voor een vrachtwagen en hebben uiteindelijk bijna een 2012 Ford 150 super crew short box met de 3.5 Eco boost gekocht. De gearing is geĂĽpgraded naar de 3.55. Enige gedachten over deze overbrengingsverhouding...hoe beĂŻnvloedt dit het slepen en de kilometerstand? Ik zal minder slepen en meer pendelen en vond de bestuurdersstoel uiterst comfortabel, wat belangrijk is aangezien ik een pendel van vier uur heb (een keer per week). Het is een XLT in Oxford White en we hebben onderhandeld tot een prijs van ongeveer $34K na incentives...gedachten? aanbevelingen?
Bedankt...

Hallo allemaal,
We zijn gisteren gaan shoppen voor een vrachtwagen en stonden op het punt een Ford 150 super crew short box uit 2012 te kopen met de 3.5 Eco boost. De gearing is opgewaardeerd naar de 3.55. Enige gedachten over deze overbrengingsverhouding...hoe beĂŻnvloedt dit het slepen en de kilometerstand? Ik zal minder slepen en meer pendelen en vond de bestuurdersstoel uiterst comfortabel, wat belangrijk is omdat ik een pendel van vier uur heb (een keer per week). Het is een XLT in Oxford White en we hebben onderhandeld tot een prijs van ongeveer $34K na incentives...gedachten? aanbevelingen?
Bedankt...
Ik heb een quad cab XLT 4X4 uit 2012, 6 1/2 box, met 3:55's. In de zomer trek ik mijn 25' fifth wheel camper. Ik denk dat het prima gaat, zelfs door moeilijke heuvels en dergelijke met de 3:55's. Ik was bang dat ik de 3:73's had moeten nemen. De beladen camper weegt ongeveer 7300-7500 lbs en ik haal 11,2 mpg als ik hem trek met 65-70 mph. Ik ben ZEER tevreden met mijn aankoop. Leeg haal ik ongeveer 14 in de stad en 19 op de snelweg bij 75 mph.

Attachments

Laten we eerlijk zijn, we zijn allemaal misleid door de kilometerstand op de raamstickers. Kortom, Ford heeft de kilometerstand van deze vrachtwagens totaal overdreven! Ik ben het ermee eens dat het op de snelweg daalt van ongeveer 65. Ik heb nog nooit 20+ mpg gezien. Sleep iets en het beste wat je zult zien is 14 mpg.

Ze bepalen de EPA-classificaties met behulp van 100% benzine in al deze tests. In de echte wereld is 100% benzine moeilijk te vinden, maar als je het kunt vinden en gebruiken, kom je dichter bij de werkelijke classificatie. In de echte wereld vind je meestal benzine met 10% ethanol erin, en dat vermindert je werkelijke kilometerstand met minstens 5%.

Denkt iemand eigenlijk dat ze de EPA-testclassificaties krijgen voor flex-fuelmotoren met E85, op welk merk voertuig dan ook? NEE. Als ze dat zouden doen, zouden de classificaties ongeveer 60% zijn van wat ze nu zijn. Ze gebruiken altijd 100% benzine. Dat zouden ze niet moeten doen.

Hey All,
We gingen gisteren naar de vrachtwagenwinkel en kwamen dicht bij de aankoop van een 2012 Ford 150 super crew short box met de 3.5 Eco boost. De gearing werd opgewaardeerd naar de 3.55. Gedachten over deze overbrengingsverhouding...hoe beĂŻnvloedt dit het slepen en de kilometerstand? Ik zal minder slepen en meer pendelen en vond de bestuurdersstoel uiterst comfortabel, wat belangrijk is omdat ik een pendel van vier uur heb (een keer per week). Het is een XLT in Oxford White en we hebben onderhandeld tot een prijs van ongeveer $ 34K na incentives...gedachten? aanbevelingen?
Bedankt...
Ik heb net een 2012 FX2 3.5eb oxford gekocht, volledig geladen met zonnedak, nav, luxe, trek- en aanhangerpakket, 3.55 sperdifferentieel voor $ 33,5 + ttl zonder inruil. Het is een leuke truck om in te rijden. Ik ben erin geslaagd om 16,5 mpg in de stad te halen, dat is zuinig rijden. Het is moeilijk om zuinig te rijden omdat de acceleratie geweldig is. Ik hou van de rust en de kracht van deze truck omdat ik alles over de beet en niet over het geblaf ben.

Attachments

Ik heb net een King Ranch 4x4 offroad uit 2012 gekocht met trekhaak & aanhangerpakket en 3,73 differentieel. Hij heeft 24.000 mijl op de teller. De sticker op de ruit zegt 15 mpg in de stad / 21 mpg op de snelweg. Ik haal normaal gesproken 16,1 mpg in de stad. Ik reed van Dallas naar Gatlinburg, TN (geen aanhanger/geen lading) en kwam nooit in de buurt van 21 mpg, meer in de buurt van 19 mpg, zelfs bij 65 mph. In de stad gaat het dus goed, maar op de snelweg niet zo.

Klopt, het is slechts een schatting. Het toevoegen van een tuner, uitlaat, etc. om een betere mpg te krijgen, maakt de garantie ook ongeldig.

Ik heb een King Ranch 4X4 uit 2013 met 3,50 versnellingen. Na 4.000 mijl haal ik 16 mpg gemengd rijden, maar het lijkt langzaam toe te nemen. Hoe je het ook bekijkt, een 365 pk sterke 4x4-truck die meer dan 15 mpg in de stad haalt, is niet zo slecht.

Naar mijn mening, als je super premium brandstof moet tanken om enige zuinigheid te krijgen, kun je net zo goed in een diesel rijden. Ze bieden meer vermogen en kunnen een 5e wiel trekken. Ik denk dat ik een enorme fout heb gemaakt door mijn Dodge Cummins 4x4 weg te doen en naar deze 2013 Eco Boost te gaan. Het was waanzinnig duur en nu ook geen zuinigheid.

Hier is iets om te proberen, jongens, je hebt tenslotte niets te verliezen!

Rijden als een oma draagt in tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht niet bij aan een goed brandstofverbruik. Brandstofverbruik wordt bepaald door de maximale afstand af te leggen met het minste brandstofverbruik. Dat vereist voertuigsnelheid en een verminderde gashendelopening.
\nEen aantal jaren geleden was ik in dienst bij een groot thuisbezorgbedrijf dat zeer geĂŻnteresseerd was in het verlagen van de brandstofkosten. Er werd een trainingsprogramma ontwikkeld en we werden allemaal naar het centrum gestuurd om deze manier van rijden te leren. Bij de eerste run werden we in een voertuig met brandstofstroomapparatuur en een vacuĂĽmmeter weggestuurd en kregen we de opdracht om te rijden zoals we normaal reden. Nou, zoals je kunt raden, waren we allemaal vastbesloten om "het ze te laten zien" en reden we de cursus zo voorzichtig mogelijk. Toen deden we een tweede ronde, waarbij we de instructies van de leraar letterlijk opvolgden. Nou, raad eens, we legden de cursus in aanzienlijk minder tijd af en gebruikten ook nog eens ruim 10% minder brandstof. Ik heb deze methode sindsdien ter harte genomen en een beter brandstofverbruik gevonden in alles wat ik rijd, van mijn hot rod tot F150!

De meeste van onze vrachtwagens hebben het systeem voor de directe kilometerstand. Stel de uwe zo in dat je hem tijdens het rijden kunt gebruiken. Het lijkt op een vacuĂĽmmeter in die zin dat hoe lager de groene balk, hoe lager je kilometerstand. Het geeft ook het gemiddelde brandstofverbruik aan en is een fantastische indicator dat oma-rijden je brandstofverbruik kost!

Nu, de geheime formule. Zorg er eerst voor dat je banden op de juiste spanning staan. Ik heb geen bezwaar tegen een iets hardere rit, dus de mijne worden het hele jaar door tot de maximale druk opgepompt. Ik krijg een fenomenale slijtage (of gebrek daaraan) en de rolweerstand wordt ook verminderd.

Vermijd in drukke gebieden de groepen. Plan de lichten zo dat je zoveel mogelijk rolt. Stationair draaien in stilstand levert 0 mpg op! Als je toch stopt, gebruik dan bij het vertrek de helft tot 3/4 gas en ga zo snel mogelijk op snelheid. Ga niet als een haas, rol zachtjes in het gas en rol er onmiddellijk weer uit als je de gewenste snelheid hebt bereikt. Als er nu verkeer voor je is, zullen zij hier veel factoren bepalen, maar als jij de controle hebt, laat het dan gebeuren. Je zult zien dat als je de leider van de groep bent, de groep ver achter je zal zijn als je vertrekt.

Stap twee. Houd een constante snelheid aan. Ik gebruik mijn cruise control zelfs in het verkeer en in de stad zo veel mogelijk. Je zult in de directe indicator zien hoe effectief dit is. Snelheid/vertraging, wat ik rubber banding noem, doodt het brandstofverbruik!

Stap als laatste. Rol uit waar mogelijk. Meet de lichten. Als je een stopbord of een oud groen licht nadert, annuleer dan de cruise en laat hem uitrollen tot de snelheid of totdat je moet remmen om te stoppen of voor het verkeer voor je. Uitrollen levert maximaal brandstofverbruik op en brengt het gemiddelde snel omhoog! Als je cruise gebruikt in een heuvelachtig gebied, zal je vrachtwagen dit automatisch doen.

Conclusie:
1) Correct opgepompte banden
2) Snel op snelheid komen, maar niet als een dragrace
3) Houd een constante snelheid aan en plan de lichten om te stoppen te verminderen
4) Rol uit waar mogelijk of nodig.

Probeer dit eens, jongens, en laat me weten hoe het voor je werkt!​

21 - 40 of 2,392 Posts