We weten dus waar deze vrachtwagens op beoordeeld worden vanuit de fabriek, maar wat voor brandstofverbruik heeft u in de echte wereld behaald?
Dat is ongeveer precies wat ik krijg. Ik kan echter niet klagen. Dat is nog steeds veel beter dan onze 6 cilinder Jeep Cherokee en een VEEL betere rit. Het lijkt erop dat de Ford ons roadtripvoertuig is.Voor mij is het ongeveer 14 mpg in de stad en ongeveer 19 op de snelweg bij 70-75.
Ik heb een Race Red FX4 uit 2012 met 1500 mijl op de teller en dit is wat ik tot nu toe zie. Ik ben van plan om een ​​koude luchtinlaat, cat-back en Liverniose-chip erin te zetten. Ik heb ook de harde opvouwbare hoes op de bedbodem geplaatst, wat de brandstof kilometerstand zou moeten helpen.Voor mij is het ongeveer 14 mpg in de stad en ongeveer 19 op de snelweg bij 70-75.
Zaterdag een kap op de vrachtwagen gezet. Gemiddeld 22 op de retourrit van ongeveer 50 mijl. Veel beter op de terugweg met de betere aero. Zal op de hoogte blijven.
Ik heb een quad cab XLT 4X4 uit 2012, 6 1/2 box, met 3:55's. In de zomer trek ik mijn 25' fifth wheel camper. Ik denk dat het prima gaat, zelfs door moeilijke heuvels en dergelijke met de 3:55's. Ik was bang dat ik de 3:73's had moeten nemen. De beladen camper weegt ongeveer 7300-7500 lbs en ik haal 11,2 mpg als ik hem trek met 65-70 mph. Ik ben ZEER tevreden met mijn aankoop. Leeg haal ik ongeveer 14 in de stad en 19 op de snelweg bij 75 mph.Hallo allemaal,
We zijn gisteren gaan shoppen voor een vrachtwagen en stonden op het punt een Ford 150 super crew short box uit 2012 te kopen met de 3.5 Eco boost. De gearing is opgewaardeerd naar de 3.55. Enige gedachten over deze overbrengingsverhouding...hoe beĂŻnvloedt dit het slepen en de kilometerstand? Ik zal minder slepen en meer pendelen en vond de bestuurdersstoel uiterst comfortabel, wat belangrijk is omdat ik een pendel van vier uur heb (een keer per week). Het is een XLT in Oxford White en we hebben onderhandeld tot een prijs van ongeveer $34K na incentives...gedachten? aanbevelingen?
Bedankt...
Ik heb net een 2012 FX2 3.5eb oxford gekocht, volledig geladen met zonnedak, nav, luxe, trek- en aanhangerpakket, 3.55 sperdifferentieel voor $ 33,5 + ttl zonder inruil. Het is een leuke truck om in te rijden. Ik ben erin geslaagd om 16,5 mpg in de stad te halen, dat is zuinig rijden. Het is moeilijk om zuinig te rijden omdat de acceleratie geweldig is. Ik hou van de rust en de kracht van deze truck omdat ik alles over de beet en niet over het geblaf ben.Hey All,
We gingen gisteren naar de vrachtwagenwinkel en kwamen dicht bij de aankoop van een 2012 Ford 150 super crew short box met de 3.5 Eco boost. De gearing werd opgewaardeerd naar de 3.55. Gedachten over deze overbrengingsverhouding...hoe beĂŻnvloedt dit het slepen en de kilometerstand? Ik zal minder slepen en meer pendelen en vond de bestuurdersstoel uiterst comfortabel, wat belangrijk is omdat ik een pendel van vier uur heb (een keer per week). Het is een XLT in Oxford White en we hebben onderhandeld tot een prijs van ongeveer $ 34K na incentives...gedachten? aanbevelingen?
Bedankt...