We weten dus waar deze vrachtwagens op beoordeeld worden vanuit de fabriek, maar wat voor brandstofverbruik heeft u in de echte wereld behaald?
In de 3 dagen dat ik mijn truck terug heb, denk ik dat ik hem 8 keer heb geflasht lol, blijf heen en weer gaan tussen 91 Perf en 91 P/T, ik ben het er wel mee eens over de P/T afstellingen, dat is wat er nu in mijn truck zit, ga het een tijdje laten staan, moet de truck zich op zijn minst laten aanpassen/settelen voor de afstelling. Mijn afstellingen voordat ik de strategiecode veranderde, lieten de banden piepen in de 2e versnelling, deze niet, hopelijk zal hij het na het leren weer doen, zo niet, dan ga ik ze vragen om de schakeling van de 1e naar de 2e versnelling te verstevigen, hij is nu soepel en zou wat steviger kunnen zijn.Maakte een reis van 110 mijl enkele reis, veranderde toen de afstelling en ging toen dezelfde weg terug. De helft was snelweg en de andere was binnenwegen: 93 per kreeg 18,1 mpg op de snelweg en 93 per/sleep kreeg 17,5 op de snelweg maar 93 per/sleep kreeg 19,1 op binnenwegen dan 93 per kreeg 17,6. Als er files zijn op de snelweg of grote heuvels, zal de 93 per benzine verbruiken, dus per/sleep zou beter zijn omdat per afstelling veel brandstof verbruikt bij het optrekken vanuit stilstand. De per/sleep is naar mijn mening over de hele linie beter op de snelweg omdat je nooit kunt gokken op files tijdens lange reizen en het gaspedaal leek ook responsiever bij lagere toerentallen.h
Welkom buurman. [emoji2] -alles smaakt beter met spek-vanmorgen van Memphis TN naar Nashville TN gereden met een gemiddelde van ~21,5-22 mpg. Ik ben daar blij mee.
Nou, dat is ongeveer de meest accurate uitspraak die ik de hele dag heb gehoord.-alles smaakt beter met spek-
Wat is die groene filter waar je het over hebt?Ik heb een test uitgevoerd om de mpg-meter in het dashboard te controleren. Ik heb een hele tank benzine verbruikt en volledig bijgetankt. Ik heb de wiskunde gedaan en het kwam exact overeen met wat het dashboard weergaf. De truck met het dashboarddisplay is om ervoor te zorgen en deze bij elke tankbeurt te resetten. Ik rijd sowieso de hele tijd met dat scherm aan, zodat ik kan zien wat de groene balk doet.
Met dit alles heb ik nog een test uitgevoerd. Ik heb een tank benzine gecontroleerd met het papieren luchtfilter van Motorcraft versus mijn Green Filter. Ik ontdekte dat de Green Filter 1,5 mpg waard is op mijn rijpatroon. Die filter betaalt zichzelf vrij snel terug!
Bedankt voor de link! Ik heb een heleboel van hun video's bekeken en mijn filter is onderweg.Het is slechts een aftermarket luchtfilter. Ik ben hun product gaan waarderen na mijn eerste geweldige ervaring met mijn 2010 Cadillac CTS-V. Ik had een AirRaid CAI op die auto en stapte over op een groen filter in plaats van de K&N. We zagen een verschil op de dyno en verdere tests door anderen in de CTS-V wereld bevestigden dat het de best stromende filter was die er was. Dus ik gebruik er een op al mijn voertuigen.
Green Filter USA - Officiële site