F150 Ecoboost Forum banner
1,281 - 1,300 of 2,392 Posts
Ik ben net overgestapt van 93 voor de laatste vier tankbeurten terug naar 87 om een paar centen te besparen, ben ook van 93 naar 87 gegaan. Ik ben van 19 lokaal naar 18 gegaan en merkte dat de truck iets soepeler en stiller liep op de 93. Ik weet niet zeker of het de extra 40+ $ per gallon waard is.

• Like
Reactions: Modart
Bedankt voor de antwoorden... Was benieuwd omdat ik een 93-tune op mijn Fusion draai met een paar andere upgrades en ik +2-3 mpg krijg en een veel betere motorrespons en gevoel. Natuurlijk is de 2.0l een baby vergeleken met de 3.5l...

Mijn opklapwagen slepen levert me ongeveer 15 MPG op, vergeet mijn 3,31 versnellingen niet. Houdt het meest van de 5e versnelling, tenzij ze echt plat is. Zag niet veel verschil bij het slepen met de sleepmodus aan, dus ik reed ermee naar de camping en zette hem af en toe aan en uit, en op de terugweg heb ik hem de hele tijd aan gehouden. Ik gebruik hem graag, zoals hij beter schakelt. 3000+- opklapwagen.

3,73 versnellingen 50/50 op snelweg/stad. De laatste tankbeurt was 19,8 MPG. 30.000 mijl op de vrachtwagen.

Maakte een reis van 110 mijl enkele reis, veranderde toen de afstelling en ging toen dezelfde weg terug. De helft was snelweg en de andere was binnenwegen: 93 per kreeg 18,1 mpg op de snelweg en 93 per/sleep kreeg 17,5 op de snelweg, maar 93 per/sleep kreeg 19,1 op binnenwegen. 93 per kreeg 17,6. Als er files zijn op de snelweg of grote heuvels, zal de 93 per veel benzine verbruiken, dus per/sleep zou beter zijn omdat per afstelling veel brandstof verbruikt bij het optrekken vanuit stilstand. De per/sleep is naar mijn mening over de hele linie beter op de snelweg omdat je nooit kunt raden of er files zijn op lange reizen en het gaspedaal leek ook responsiever bij lagere toerentallen.

• Like
Reactions: Sirikenewtron
Maakte een reis van 110 mijl enkele reis, veranderde toen de afstelling en ging toen dezelfde weg terug. De helft was snelweg en de andere was binnenwegen: 93 per kreeg 18,1 mpg op de snelweg en 93 per/sleep kreeg 17,5 op de snelweg maar 93 per/sleep kreeg 19,1 op binnenwegen dan 93 per kreeg 17,6. Als er files zijn op de snelweg of grote heuvels, zal de 93 per benzine verbruiken, dus per/sleep zou beter zijn omdat per afstelling veel brandstof verbruikt bij het optrekken vanuit stilstand. De per/sleep is naar mijn mening over de hele linie beter op de snelweg omdat je nooit kunt gokken op files tijdens lange reizen en het gaspedaal leek ook responsiever bij lagere toerentallen.h
In de 3 dagen dat ik mijn truck terug heb, denk ik dat ik hem 8 keer heb geflasht lol, blijf heen en weer gaan tussen 91 Perf en 91 P/T, ik ben het er wel mee eens over de P/T afstellingen, dat is wat er nu in mijn truck zit, ga het een tijdje laten staan, moet de truck zich op zijn minst laten aanpassen/settelen voor de afstelling. Mijn afstellingen voordat ik de strategiecode veranderde, lieten de banden piepen in de 2e versnelling, deze niet, hopelijk zal hij het na het leren weer doen, zo niet, dan ga ik ze vragen om de schakeling van de 1e naar de 2e versnelling te verstevigen, hij is nu soepel en zou wat steviger kunnen zijn.

• Like
Reactions: Mr B
Net een rit van 900 km heen en terug van huis naar Banff en terug (met een beetje rondrijden in Banff), één tank. Highway 2 en daarna Highway 1 west was minimaal 130 km/u (80 mph) om de snelheid van het verkeer bij te houden. Het gemiddelde op de reis was 12,9 /100 km (18,4 US MPG, 22 imperial MPG). Dat neem ik elke dag met een maximale trekhaak, 3,73 as vrachtwagen.

• Like
Reactions: Stagger Lee
Fabrieks-mpg-meter IS nauwkeurig

Ik heb een test uitgevoerd om de mpg-meter in het dashboard te controleren. Ik heb een hele tank benzine verbruikt en volledig bijgevuld. Ik heb de wiskunde gedaan en het kwam exact overeen met wat het dashboard weergaf. De truck met het dashboarddisplay moet dit controleren en resetten bij elke tankbeurt. Ik rijd sowieso de hele tijd met dat scherm aan, zodat ik kan zien wat de groene balk doet.

Met dit alles heb ik nog een test uitgevoerd. Ik heb een tank benzine gecontroleerd met het papieren luchtfilter van Motorcraft versus mijn Green Filter. Ik ontdekte dat de Green Filter 1,5 mpg waard is op mijn rijpatroon. Die filter betaalt zichzelf vrij snel terug!

Vanmorgen van Memphis TN naar Nashville TN gereden met een gemiddelde van ~21,5-22 mpg. Ik ben daar blij mee.

vanmorgen van Memphis TN naar Nashville TN gereden met een gemiddelde van ~21,5-22 mpg. Ik ben daar blij mee.
Welkom buurman. [emoji2] -alles smaakt beter met spek-

Ik heb een test uitgevoerd om de mpg-meter in het dashboard te controleren. Ik heb een hele tank benzine verbruikt en volledig bijgetankt. Ik heb de wiskunde gedaan en het kwam exact overeen met wat het dashboard weergaf. De truck met het dashboarddisplay is om ervoor te zorgen en deze bij elke tankbeurt te resetten. Ik rijd sowieso de hele tijd met dat scherm aan, zodat ik kan zien wat de groene balk doet.

Met dit alles heb ik nog een test uitgevoerd. Ik heb een tank benzine gecontroleerd met het papieren luchtfilter van Motorcraft versus mijn Green Filter. Ik ontdekte dat de Green Filter 1,5 mpg waard is op mijn rijpatroon. Die filter betaalt zichzelf vrij snel terug!
Wat is die groene filter waar je het over hebt?

Het is slechts een aftermarket luchtfilter. Ik ben hun product gaan waarderen na mijn eerste geweldige ervaring met mijn 2010 Cadillac CTS-V. Ik had een AirRaid CAI op die auto en stapte over op het groene filter in plaats van de K&N. We zagen een verschil op de dyno en verdere tests door anderen in de CTS-V wereld bevestigden dat het het best stromende filter was dat er was. Dus ik gebruik er een op al mijn voertuigen.
Green Filter USA - Officiële site

Het is slechts een aftermarket luchtfilter. Ik ben hun product gaan waarderen na mijn eerste geweldige ervaring met mijn 2010 Cadillac CTS-V. Ik had een AirRaid CAI op die auto en stapte over op een groen filter in plaats van de K&N. We zagen een verschil op de dyno en verdere tests door anderen in de CTS-V wereld bevestigden dat het de best stromende filter was die er was. Dus ik gebruik er een op al mijn voertuigen.
Green Filter USA - Officiële site
Bedankt voor de link! Ik heb een heleboel van hun video's bekeken en mijn filter is onderweg.

Ik haal gemiddeld 15,5 mpg in de stad, meestal bij 25 mph. Toen ik in juli naar Tahoe en terug reed, was het gemiddelde 23 mpg bij een snelheid van ongeveer 80-85 mph gedurende 5-6 uur. Dit was op standaard 20" wielen en Scorpions. Ik zal bijhouden hoe het gaat met de Fuel/Toyo-combinatie en over een paar weken verslag uitbrengen.

Meer dan 14.000 mijl met mijn vrachtwagen en nog steeds maar ongeveer 12 mpg, voornamelijk in de stad. Het beste dat ik op de openbare weg kan doen, is ongeveer 18 bij een snelheid van minder dan 70 mph.

1,281 - 1,300 of 2,392 Posts